عید اومدههههههههههههههههههههه

بچه های حسابداری ورودی 88 موسسه زند شیراز

گردهمایی اینترنتی همکلاسی های سابق

جمیله: عید اومده خونه تکونی کن دلتو
آب پاشی کن دورو ور منزلتو
گردگیری کن عکس پدر مادرتو
ایروونی باش بالا نگه دار سرتو
چرا اینقد کم پیدایین؟؟؟پرا اینقد بی حال؟؟بابا یه کم انرژی مثبت بدینعید همگی مبارک

آقای ساداتی:سال نو مبارک

سال خوب و خوشی برای همکلاسی ها عزیز و خانواده هاشون آرزومندم

هر سال بهتر از پارسال

راهبه:سلام دوستاي گلم.سال نو همگي تون مبارك.

آقای ساداتی:سلام و عرض ادب خدمت خانم میری

امیدوارم که سال و خوب و خوشی را در پش داشته باشی

فکر کنم یه کمیته تحقیق و تفحص تشکیل دهیم ببینیم اینا کجان

*مریم*: سلام آقای ساداتی من هم سال نو رو بهتون تبریک می گم انشالله سالی پر از خیر و برکت داشته باشید.اتفاقا یه چند وقته کاملا نا امید شدم از همه... تصمیم داشتم یه نظر خواهی بذارم در مورد رفتن... به نظر من که بی معرفت شدن...

آقای ساداتی:والله خانم میری من تقریبا هر روز اونم دوبار سربه وبلاگ میزنم وقتی میبینم که کسی مطلبی نذاشته من دیکه ....

فکر کنم وصیت نامه وبلاک رو کم کم اماده کنیم و با یک طرح دوفوریتی اونم به تصویب برسونیم حداقل شما دیکه راحت بشید.

*مریم*:شما که جای خود ... وقتی میبینم زده یک نظر کاملا مطمئن هستم که شما نظر گذاشتین... واسه من که مشکلی نیست از اون نظر گفتم که شاید دیگه فایده نداشته باشه ادامه وبلاگ ... اما همین وجود چند نفر هرچند کم هم باز غنیمته... خداروشکر...



نظرات شما عزیزان:

ساداتی
ساعت10:06---8 فروردين 1391
والله خانم میری من تقریبا هر روز اونم دوبار سربه وبلاگ میزنم وقتی میبینم که کسی مطلبی نذاشته من دیکه ....
فکر کنم وصیت نامه وبلاک رو کم کم اماده کنیم و با یک طرح دوفوریتی اونم به تصویب برسونیم حداقل شما دیکه راحت بشید


ساداتی
ساعت18:18---7 فروردين 1391
سلام و عرض ادب خدمت خانم میری
امیدوارم که سال و خوب و خوشی را در پش داشته باشی
فکر کنم یه کمیته تحقیق و تفحص تشکیل دهیم ببینیم اینا کجان


راهبه
ساعت17:30---3 فروردين 1391
سلام دوستاي گلم.سال نو همگي تون مبارك.

ساداتی
ساعت9:55---1 فروردين 1391
سال نو مبارک
سال خوب و خوشی برای همکلاسی ها عزیز و خانواده هاشون آرزومندم
هر سال بهتر از پارسال


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 29 / 12 / 1390برچسب:,ساعت 14:22 توسط ×مریم×| |